نهاری با طعم شیرین ریاضی

خرید بک لینک
نویسنده :فرشید

روز دوشنبه درس ما در مورد ریاضی بود .ما در مورد این که در گذشته چه جوری نان را تقسیم می کردند صحبت کردیم.

بعضی از بچه ها نان آورده بودند و خانم خراسانی در مورد کسرها روی نون برای ما توضیح داد و بعضی از بچه ها پنیر ، قند و لیوان آورده بودند.

و همه نان و پنیر خوردیم .بعد بعضی از بچه ها با معلم رفتند و ظرف ها را شستند و ما هم در کلاس فوتبال بازی کردیم

بچه های مشتاق...

ما را در سایت بچه های مشتاق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:08

صفحه بندی