مهر آمد و ما دوباره مدرسه بودیم هر چند این بار دیرتر...

خرید بک لینک

مهرآمد وما دوباره مدرسه بودیم هر چند این بار دیرتر .....به خاطر اجاره یا برای آنکه فرصت دهیم همه بچه ها درمراکز رسمی جایی برای خود بیابند؟ هر دو پاسخ بخشی از جواب مسئله است .

آرزو کرده بودیم که در گشوده شود و همه به مراکز رسمی آموزش و پرورش راه بیابند ... اما چنین نشد . شاید آرزوی دورو درازی بود . اما این بار آرزومندیم که «گشوده » بمانیم برای آنکه بتوانیم فضای « یادگیری مشتاقانه و ارزشمند» ی را که ایجاد کرده ایم به همه جا نشر دهیم وبگسترانیم . شادی انجاست که انسان ارزشمند شمرده می شود .

بچه های مشتاق...

ما را در سایت بچه های مشتاق دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 19:07

صفحه بندی